Ryki, dn. 03.03.2014r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nazwa zadania: dostawa materiałów biurowych.
I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych – szczegółowy opis i zakres zamówienia zawarty jest w Załączniku do Zapytania ofertowego.
2. Zamawiający informuje, iż w przypadku wadliwości danego produktu, będzie on natychmiast reklamowany; Wykonawca będzie miał 5 dni na bezpłatną wymianę na produkt wolny od wad.
II. Oferty:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty – cena 100 %.
- Oferty należy przesłać:
- e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub
- faksem: (81) 865 16 02.
- Oferty należy składać do 10.03.2014r. do godz. 12.00.
- Jeśli koszt transportu nie jest wliczony w cenę, proszę podać oddzielnie koszt transportu.
- Należy w ofercie wskazać osobę do kontaktów.
- Pytania należy kierować do dnia 06.03.2014r.
III. Osoby do kontaktów ze strony Zamawiającego:
- w sprawach asortymentu: Agata Ziemska – Fryc,
- w sprawach formalno – prawnych: Marek Janic.
mgr Marek Janic
Specjalista ds. zamówień publicznych