Ryki, dn. 03.03.2014r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nazwa zadania: dostawa materiałów biurowych.

 

I. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych – szczegółowy opis i zakres zamówienia zawarty jest w Załączniku do Zapytania ofertowego.

2. Zamawiający informuje, iż w przypadku wadliwości danego produktu, będzie on natychmiast reklamowany; Wykonawca będzie miał 5 dni na bezpłatną wymianę na produkt wolny od wad.

II. Oferty:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty – cena 100 %.
  2. Oferty należy przesłać:

- e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub

- faksem: (81) 865 16 02.

  1. Oferty należy składać do 10.03.2014r. do godz. 12.00.
  2. Jeśli koszt transportu nie jest wliczony w cenę, proszę podać oddzielnie koszt transportu.
  3. Należy w ofercie wskazać osobę do kontaktów.
  4. Pytania należy kierować do dnia 06.03.2014r.

III. Osoby do kontaktów ze strony Zamawiającego:

  • w sprawach asortymentu: Agata Ziemska – Fryc,
  • w sprawach formalno – prawnych: Marek Janic.

 

 

mgr Marek Janic

Specjalista ds. zamówień publicznych

 

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Szczegółowy opis i zakres zamówienia docx 16.87 KB Andrzej Waszczuk
Wyjaśnienie nr 1 docx 12.43 KB Andrzej Waszczuk
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY docx 12.90 KB Andrzej Waszczuk
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
środa, 04 październik 2017 10:53 Andrzej Waszczuk
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 04 październik 2017 10:56 Andrzej Waszczuk